توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

هتل های آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

 spicean1jpg.jpg

هتل اسپایس آنتالیا جزء هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا به حساب می آید. این هتل مجلل با مرکز شهر 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 40 کیلومتر فاصله دارد. هتل اسپایس آنتالیا به دلیل طراحی منحصر به فرد و معماری زیبایی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. در ضمن این هتل در سال 2007 میلادی در زمینی به مساحت 91000 متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. 

امکانات هتل اسپایس آنتالیا :

هتل اسپایس آنتالیا در مجموع 546 اتاق را دارا می باشد که شامل 22 ویلا ، 42 اتاق خانوادگی و چندین سوئیت می باشد که این اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل اسپایس آنتالیا دارای 6 رستوران می باشد که گردشگران و توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ترکی , بین المللی ، دریایی و ..... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین فوتبال ، استخر ، سالن بدنسازی ، والیبال ساحلی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. در ضمن خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود. 

spicean3jpg.jpg

spicean4jpg.jpg

spicean6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا

koronliaan3jpg.jpg

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا در اطراف دریای مدیترانه و در فضایی سرسبز واقع شده است. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی به مساحت 250 متر نیز می باشد. 

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا در مجموع 571 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات بی نظیری برای گردشگرانتور آنتالیا برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... اشاره کرد. این هتل دارای 9 رستوران و کافه می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا دارای یک پارک آبی و 8 استخر می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین گلف ، میز بیلیارد ، فوتبال و همچنین ورزش های آبی برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، فروشگاه ، سالن زیبایی و ...... 

 koronliaan1jpg.jpg

 koronliaan2jpg.jpg

koronliaan4jpg.jpg

koronliaan5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 هتل بلیس آنتالیا

blisan1jpg.jpg

هتل بلیس آنتالیا جزء هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل در سال 1992 میلادی در یک محوطه ی بزرگ و وسیع که سر تا سر آن با درختان نخل پوشیده شده است برای گردشگران تور آنتالیا افتتاح شده است. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تورآنتالیا نیز می باشد. در ضمن هتل بلیس آنتالیا در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفته است و خدمات هتل برای گردشگران تور آنتالیا به صورت UALL می باشد. این هتل تا فرودگاه 31 کیلومتر و با مرکز شهر 40 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

هتل بلیس آنتالیا دارای 557 اتاق لوکس می باشد که اتاق ها از امکانات ویژه ای برخودار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. هتل بلیس آنتالیا دارای 5 کافی شاپ و 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... در این رستوران ها برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، حمام ترکی ، سونا ، زمین والیبال و فوتبال ، زمین تنیس ، 5 استخر روباز ، 1 پارک آبی ، استخر سرپوشیده و .... بر ای گردشگران عزیز تور آنتالیا نیز می باشد. 

 blisan2jpg.jpg

 blisan5jpg.jpg

 blisan4jpg.jpg

blisan3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا اردیبهشت 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.