توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

هتل های آنتالیا

هتل رویال الحمرا آنتالیا

هتل رویال الحمرا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس جز هتل های STONE می باشدو در سال 2012 افتتاح شده است. این هتل لوکس دارای کناره اختصاصی به مساحت 60 هزار متر در نزدیکی دریای مدیترانه است.ساحل طلایی دریای مدیترانه از یه جهت باغ‌های سرسبز از سوی دیگر این هتل محیطی آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.از هتل رویال الحمرا تا فرودگاه آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات اتاق ها:

این هتل از 579 اتاق تشکیل شده است که شامل 395 اتاق ممتاز، 22 جونیور سوئیت، 60 سوئیت الحمرا،48 اتاق خانوادگی دوبلکس،46 اتاق خانوادگی متصل بهم،3 کینگ سوئیت و 5 اتاق ویژه معلولین می باشد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام با وان یا دوش، صندوق امانات و بالکن اختصاصی رو به دریای بی  کران مدیترانه می باشد. مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند احساس راحتی کنند.

امکانات هتل رویال الحمرا آنتالیا:

رستوران اصلی، رستوران BISTRO، رستوران LILI،رستوران آلاکارته ( انواع غذاهای چینی، ترکی، ایتالیایی،دریایی و مکزیکی) برای مسافران آنتالیا سرو می کنند.

 

 استخر روباز با 3 سرسره آبی، استخر سرپوشیده و 2 استخر مخصوص کودکان (با سرسره های آبی) می‌باشد.

مرکز SPA، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی، ماساژ،  تنیس روی میز، والیبال ساحلی، دارت، ایروبیک، واترپلو، تیراندازی ، بولینگ، مینی دیسکو برای کودکان، کلاب‌های شبانه، دیسکو، موزیک، آواز و نمایش‌های موزیکال است که به فراخور زمان هر شب اجرا می‌گردند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا

 

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل سیده آلگوریا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است و سرویس دهی آن بصورت ALL می باشد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر، تا مرکز سیده حدود 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 55 کیلومتر می‌باشد.این هتل از 297 اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، کف پوش لمینیت و بالکن اختصاصی رو به فضای سبز می باشد.

امکانات هتل سیده آلگریا آنتالیا:

دارای 2 رستوران می باشد که رستورانم اصلی با ظرفیت 300 نفر که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند.

2 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه سرو می کنند.

2 استخر سر پوشیده و سر باز و کودکان، سرسره آبی،مرکز SPA، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، جکوزی، اتاق تلویزیون، بیلیارد، تنیس روی میز، نایت کلاب، نمایش و... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا  ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 5 ستاره در منطقه ساحلی بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس در شمار هتل های ساحلی آنتالیا قرار دارد.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل  ۲۰۰۰۰۰ متر مربع جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . از این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد .سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد. گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96   که قصد رزرو هتل در هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را دارند رزروهتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

امکانات اتاقها:

 

این هتل در مجموع 571 اتاق که شامل ( استاندارد ، خانوادگی ، دلوکس و سوئیت)  است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن می باسد و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبلمان شیک،تهویه مطبوع،رنگ امیزی شاد،لاندری ،مینی بار،وان و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد . دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز است .امکان دسترسی مستقیم از برخی اتاق ها به استخر و باغ نیز فراهم شده است و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

زمین گلف ، زمین تنیس ، 8 استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، فوتبال ،  بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی مختلف ، اجرای کنسرت و برنامه های شاد شبانه  ، ۱۰ بار و ۹ رستوران مجلل که دارای طراحی و غذاهایی متنوع و لذیذ بوده و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 از این غذاها لذت میبرند.

 جهت رزرو  تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا 

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس در سال 2007 در زمینی به مساحت 120000 متر مربع احداث شده است .این هتل به الهه زیبایی در بین هتل های این منطقه معروف است.هتل کالیستا لاکچری دارای کناره و پلاژ اختصاصی می باشد و تا زمین گلف 7 مایل فاصله دارد.از هتل تا مراکز خرید شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۲۷ کیلومتر و تا مرکز بلک ۴ کیلومتر است . هتل کالیستا لاکچری لوکس 600 اتاق  که شامل  اتاق خانوادگی، استاندارد، سوئیت، سوئیت شاه نشین و ویلا دارد که طراحی و چیدمان آن منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا یا کوهستان دارد و مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل کالیستا لاکچری آنتالیا :

سرسره های آبی ، زمین گلف ، آموزش تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سینما  ، بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، تفریحات ساحلی ، کلوب کودکان ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و جت اسکی ، پاراشوت ، آموزش قایق سواری ،سالن زیبایی ، اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح توسط گروه های هنری و نمایشی ، برگزاری مسابقات ورزشی ،مرکز تجاری ، اجرای برنامه های شاد شبانه و فعالیت های ورزشی و صبحگاهی ، رستوران های باشکوه ، بار کافی شاپ ، صبحانه بوفه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس و . . . اشاره کرد.

 هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.