توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در سال 2009 در منطقه بایرام پاشا استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید به دلیل داشتن شهربازی های مختلف , آکواریوم ترکوازو ,موزه یخی و سرزمین ژوراسیک, رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های گردشگری در تور استانبول محسوب شده و از پاساژهای پر بازدید می باشد. در مرکز خرید فوروم مغازه های لباس، کیف و کفش ، لوازم آرایش و سایر کالاهای مورد نیاز شما موجود می باشد و بیش از 280 مارک مشهور بین المللی در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز و آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد. 

 

_خرید_فرم.jpg

_خرید_فرم1.jpg

 

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در سال 2011 در منطقه باکرکوی استانبول افتتاح شد. در این مرکز خرید مدرن و زیبا 300 مارک ملی و بین المللی برای میهمانان تور استانبول ارائه می شود. برندهای معروف زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه می باشند . در این مرکز خرید انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … به فروش می رسد. علاوه بر این، در این مرکز خرید۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت وجود دارد و یک طبقه مخصوص برای رستوران و فست فود در نظر گرفته شده که یک تراس بزرگ با چشم انداز جذاب و تماشایی از دریای مرمره دارد. سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … از دیگر امکانات مارمارا فروم است . شما می توانید برای خرید از این پاساژ با تور استانبول همراه شوید .

_فرم_2.jpg

_فرم.jpg

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید جواهر استانبول در اکتبر در شیسلی استانبول افتتاح شد . این مرکز خرید با  343 فروشگاه دارای 10 طبقه می باشد که 6 طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن پارکینگ سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو می باشد . تا قبل از گشایش مرکز خرید فروم، مرکز خرید جواهر استانبول به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته میشد و طبق آمار، روزانه نزدیک به 200 هزار نفر و گردشگران تور استانبول از آن بازدید می کنند.

در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد، 10 سینما و سالن تئاتر، 34 فست فود، رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و... قرار دارد. صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش،  برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع باعث حضور تعداد بی شماری از مردم و گردشگران تور استانبول به این مرکز شده است.

 

_خرید_جواهر_2.jpg

 

_خرید_جواهر.jpg

 

 

 مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر40000 مترمربعدر سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_دلفین_پالاس_آنتالیا.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل تور آنتالیا با مرکز شهرآنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

دیدنی های آنتالیا

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا :

دره کوپرولو که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود یک دره باریک و عمیق است .این دره زیبا 14 کیلومتر طول و 400 متر عمق دارد . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار گرفته است . در این منطقه انواع خوراک های ماهی به توریست های تور آنتالیا ارائه می شود .

 

_کوپرولو_پارک_طبیعی_آنتالیا_2.jpg

 

دروازه هادریان آنتالیا :

 

_هادریان_آنتالیا.jpg

 

یکی از آثار به جای مانده از زمان رومیان دروازه هادریان است که به معنای 3 دروازه می باشد . این دروازه شامل دیوار بلندی است که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه هادریان به وسیله امپراطور روم  بنا نهاده شد . برج شمالی این دروازه به دوره سقلجوقیان نیز باز میگردد و حال یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا محسوب می گردد .

_هادریان_آنتالیا_2.jpg

 

کشتی کروز آنتالیا :

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران تور آنتالیا قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

_کروز_آنتالیا.jpg

_کروز_آنتالیا_2.jpg

 

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا :

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را برگرفته از نام  کوه های المپوس این شهر گرفتهشده است. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا شده است.این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران تور آنتالیا می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب می کند.

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_2.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

هتل های 5 ستاره دبی

هتل دی میدان دبی

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز برای میهمانان تور دبی ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95

هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95