توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

هتل های 5 ستاره کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

هتل های 3 ستاره کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش جزء هتل های 2 ستاره کیش محسوب می شود که در مجاورت هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره کیش قرار دارد. این هتل آپارتمان از سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله تشکیل شده است.  این هتل به بازار ونوس و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور کیش که هتلی قیمت مناسب را با شرایط خوب مد نظر دارند مناسب است.

از امکانات هتل آپارتمان سالار کیش می توان به یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

هتل آپارتمان سالار کیش

 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش جزء هتل های تک ستاره کیش محسوب می شود و در یک منطقه نظامی خارج از شهر واقع گردیده است. این هتل بیشتر شبیه به یک مسافر خانه است و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی می باشد. مسافران تور کیش تنها در لابی هتل می توانند از اینترنت بهره ببرند. این هتل امکاناتی را برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش در خیابان میر مهنا, در بلوار خاتم الانبیا,  برای خانواده های سپاه واقع شده است.

هتل خاتم کیش جز هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است, این هتل دارای محوطه ای سر سبز و آرام و دور از هیاهو با ارائه بهترین خدمات و قیمتی خوب میباشد. این هتل با حضور پرسنل خوب به صورت 24 ساعته میزبان میهمانان عزیز تور کیشهستند. هتل خاتم کیش با توجه به قیمت و خدمات کامل, اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور کیش شده است, همچنین بازار عرب های کیش در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد.

امکانات هتل خاتم کیش:

اتاق های مناسب ( 28 اتاق, 78 تخت, TV و ... ) , بهترین رستوران برای مسافران تور کیش, کافی شاپ, اینترنت با سرعت و صندوق امانات.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش هتلی سه ستاره و بسیار مناسب است که در در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ شده است و پشت هتل فلامینگو قرار دارد .این هتل به جهت نزدیکی به دریا و برخی مراکز خرید و تفریحات کیش و همچنین قیمت مناسب آن رضایت مسافران تور کیش را جلب نموده است.هتل شایلی از امکانات خوب و سرویس دهی عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را برای اقامت خوب و دلچسب مسافران کیش به کار گرفته است.

هتل شایلی کیش دو طبقه می باشد که دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت است . در رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می شود .بدین ترتیب این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، زمین بازی،پارکینگ اختصاصی،صندوق امانات،سیستم های حفاظتی، شستشو و نظافت،اتاق چمدان و... از جمله امکانات هتل شایلی کیش می باشند که مسافران تور کیش با استفاده از این امکانات اقامت خوب و دلپذیری را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96


جاذبه های گردشگری مشهد

مسجد هفتاد و دو تن مشهد

 

یکی از بناهای تاریخی دوره نهم هجری - قمری، مسجد هفتاد و دو تن مشهد است که در ضلع جنوب غربی حرم  مطهر، در خیابان خسروی، ابتدای بازار بزرگ قرار دارد. مرمت این مسجد را شمس الدین محمد تبریزی در سال ۸۵۵ (ه.ق) به عهده گرفتند. مسجد هفتاد و دو تن مشهد دارای دو گنبد با ارتفاع 4/17 متر و دو گلدسته بی نظیر و ایوان های اطراف به ارتفاع 4/9 متر است. این بنای تاریخی بی نظیر از کاشی های زیبا پوشیده شده و به دوران تیموری برمیگردد و نظر اکثر میهمانان تور مشهد را جلب کرده است. در مسجد هفتاد و دو تن مشهد، مقبره امیر غیاث الدین ملک شاه قرار دارد.

_هفتاد_و_دو_تن.jpg

 _هفتاد_و_دو_تن2.jpg

 

فرهنگسرای خانواده مشهد 

فرهنگسرای خانواده مشهد در سال 1389 با زیر بنای 1800 متر مربع در خیابان استاد یوسفی 13واقع در قاسم آباد مشهد مقدس افتتاح گردید.

فرهنگسرای خانواده مشهد با اجرای مراسم فرهنگی در جهت پیشبرد رفتارهای فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان می کوشد.در فرهنگسرای خانواده مشهد  با بخش هایی از جمله سالن همایش ، نگارخانه ، کتابخانه ، سایت رایانه ، نمازخانه ، خانه کودک ، آشپزخانه و همچنین کانون های مختلف برای ساکنین عزیز مشهد برنامه ریزی میکند.

 فرهنگ سرای خانواده با ارائه مراسم های تفریحی و علمی نظر اکثر ساکنان منطقه را به خود جلب کرده است. از این رو مراجعه گردشگران تور مشهد به این فرهنگسرا خالی از لطف نیست.

 

 

 

فرهنگسرای بهشت مشهد

بنای فرهنگسرای بهشت مشهد برای دوره پهلوی اول میباشد که در سال 1310 ساخته شده است. برای اولین بار از آن بابت دبیرستان مستوفی و با گذر زمان بعنوان تالار عروسی نیز استفاده میشود. فرهنگسرای بهشت مشهد در غرب بلوار مدرس ، در ضلع جنوبی میباشد.

فرهنگسرای بهشت مشهد در خیابان امام خمینی - خیابان جنت در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۸۴ بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. از این رو نظر بسیاری از گردشگران عزیز تور مشهد را به خود جلب کرده است.

 

 

 

فریزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روستای فریزی، در دامنه رشته کوه بینالود هزار سال قدمت قرار دارد. این منطقه در 75 کیلومتری جنوب غربی مشهد بصورت آسفالت میباشد و 210 خانوار در این روستا ساکن هستند.

معنای کلمه فریزی، شکوه زندگی است که " فر =  شکوه و عظمت و زی = زندگی " گرفته شده است. این منطقه کوهستانی، طبیعت دلپذیری را برای گردشگران تور مشهد دارد که در مسیر به شهر گلبهار ، معادن سنگ آهک و روستای خیج و روستای ییلاقی و زیبای آبقد میرسد.

فریزی، بهشت پنهان خراسان در سرسبزترین دره های بینالود واقع شده است، در این روستا با وجود بناهای قدیمی همچون روستای کنگ و شهر ماسوله میباشد. گردشگران تور مشهد با حضور در این روستا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96


هتل های آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا 

Calista-Luxury-Resort.jpg

Calista-Luxury-Resort8.jpg

هتل کالیستا لاکچری ریزورت در سال ۲۰۰۷ میلادی با مساحتی بالغ بر ۱۲۰,۰۰۰ متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد.سرویس دهی این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه ۲۷ کیلومتر می باشد.علاوه بر ساحل ماسه ای و پلاژ اختصاصی هتل به تمام امکانات و تفریحات ساحلی کامل مجهز بوده و تا زمین های گلف ۷ مایل فاصله دارد.

Calista-Luxury-Resort3.jpg

این هتل دارای 600 اتاق می باشد که در تمامی اتاق ها مینی بار ،وان ، تلویزیون LCD، تهویه مطبوع و ... می باشد. مکانی که هتل کالیستا لاکچری در آن واقع شده از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است تا گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

Calista-Luxury-Resort6.jpg

Calista-Luxury-Resort2.jpg

امکانات هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، آموزش تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سینما  ، بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، تفریحات ساحلی ، کلوب کودکان ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و جت اسکی ، پاراشوت ، آموزش قایق سواری ، اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح توسط گروه های هنری و نمایشی و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

Calista-Luxury-Resort5.jpg

Calista-Luxury-Resort4.jpg

Calista-Luxury-Resort7.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

taitanik-dulex-black.jpg

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره بعداز هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا و به تازگی ساخته شده و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای تایتانیک میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و بصورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور آنتالیا می باشند.

taitanik-dulex-black2.jpg

از خدمات این هتل می توان به  نه رستوران که در آن انواع غذاهای ایتالیایی، ترکیه ای و دریایی سرو می شود، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف اشاره کرد. این هتل 5 ستاره دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد.و دارای  سالن مجهز ورزش و تناسب اندام، مراقبت از پوست، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر آب نمک، استخر سرپوشیده، استخر آب سرد، استخر آب گرم و بخش آب درمانی است. 

taitanik-dulex-black3.jpg

taitanik-dulex-black5.jpg

taitanik-dulex-black4.jpg

taitanik-dulex-black6.jpg

taitanik-dulex-black1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

 baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد .فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا تنها 10 کیلومتر می باشد. این هتل 8 رستوران مجزا و همچنین آبگرم به همراه حمام ترکی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

baroot2.jpg

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی همچون :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال و... می باشند.اتاق های بزرگ نیزبا بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر کدام دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.لازم به ذکر است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا دارای رستوران هایی با غذاهای محلی و بین المللی است که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین در این هتل یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف تعبیه شده  که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.انواع سرگرمی ها همچون اجرای تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل نیز برقرار می باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....اشاره کرد که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset4.jpg

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا که در منطقه سیده و شهر آنتالیا قرار دارد از هتل های 5 ستاره آنتالیا است.این هتل بسیار مجهز و باشکوه و لوکس می باشد و دارای استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده بسیاری است.هتل کریستال سان ست حدود ۷۰ کیلومتر تا مرکز آنتالیا و ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.همچنین این هتل دارای پلاژ اختصاصی بوده و میهمانان تور آنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداری از امکانات موجود اقامت لذت بخشی را در آنتالیا تجربه نمایند.

sanset7.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن دارد که هرکدام آنها متناسب با سلایق مسافران تور آنتالیا متنوع می باشند. رنگ های گرم این اتاق ها باعث آرام بخش بودن آن گشته اند.هر اتاق بالکنی نیز با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه دارد. در نتیجه همیشه از بهترین خدمات و امکانات در این اتاق ها استفاده شده است.

sanset2.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

از امکانات هتلکریستال سان ست آنتالیا میتوان به:سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار با انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و ...اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

sanset5.jpg

 

 امکانات اتاق های هتل کریستال سان ست آنتالیا:

امکانات اتاق های این هتل آنتالیا نیز شامل:روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت و...می باشند که همواره باعث اقامتی خوب و خاطره انگیز برای میهمانان تور آنتالیا شده است.

sanset3.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96


هتل های 5 ستاره روسیه

هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

 

 هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه جز بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ روسیه می باشد . این هتل زیبا در قصری مربوط به قرن 18 میلادی می باشد.از هتل تالئون ایمپریال تا موزه­ ی آرمیتاژ و میدان کاخ، گردشگران تور روسیه تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند دسترسی داشته باشند.اتاق های این هتل دارای اتاق های وسیع با تهویه مطبوع و سوئیت هایی مجلل با تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق و سایر امکانات می باشد.

  

امکانات  هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی همچون محوطه­ ی اسپا واقع در پشت بام هتل به همراه استخر سر پوشیده، اتاق نمک و تراس، 3 رستوران و اتاق های کلاسیک با خدمات نوشیدنی شبانه روزی، و خدمات ماساژ و مراقبت های زیبایی که میهمانان تور روسیه می توانند برای آرامش  بیشتر از این  خدمات استفاده نمایند. در رستوران های این هتل برگزیده تالئون انواع بهترین غذا های اروپایی و غذا های مخصوص روسی نیز در رستوران ویکتوریا (Victoria)، در تراس هتل سرو می شوند.در کافی شاپ گریبدوف (Griboedov) در طبقه اول هتل نیز غذا های سنتی قفقازی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.گروه پذیرش 24 ساعته ی هتل، می توانند برای میهمانان، گشت های دریایی و سرویس ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرده و در اختیار آنان قرار دهند.برای میهمانان تور روسیه که به فرهنگ، گشت و گذار و موزه های  شهر علاقه دارند، خیابان سنترالنی (Tsentralny)، بهترین انتخاب می باشد.

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه  از اولین شعبه هتل های زنجیره ای هیلتون در روسیه که در سال 1949 و در زمان استالین و پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده و دارای 330 اتاق مجهز به حمام با ترکیب دوش و وان، میز لپ تاب ،سرویس چای و قهوه ،کتری برقی،اتو،گاوصندوق، یخچال ، تلوزیون LCD در 19 طبقه و دارای شش اتاق جلسه و نیز یک سالن بازی در متراژ 800 متر مربعی می باشد.ساختمان این هتل 5 ستاره کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران و نزدیک به ایستگاه مترو کراسنیوروتا بوده و فاصله آن تا کرملین مسکو روسیه حدود 5 دقیقه می باشد.همچنین هتل دارای کادری مجرب می باشد که در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه  می باشند.

امکانات هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه :

این هتل دارای چندین رستوران بوده که در آن انواع غذاهای بین الملی و روسی برای گردشگران تور روسیه سرو می شود. از جمله این رستورانها می توان به رستوران الگانت اشاره نمود که در آن غذاهای بین المللی و روسی را همراه نوشیدنی در ظروف مخصوص برای مسافران خوش سلیقه نیز سرو می شود. همچنین دارای خدمات رفاهی مانند استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا 24 ساعته،خشک شویی، صرافی ،فروشگاه، اینترنت رایگان ، سالن بدن سازی 24 ساعته ،حمام آفتاب برای رفاه حال هرچه بیشتر گردشگران می باشد.

جهت رزرو و اطلاعات از تور روسیه بیشتر با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید

هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه

از بین سه هتل برتر شهر مسکو روسیه می توان به هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه که واقع در داخل مرکز تجاری مسکو ،در نزدیکی میدان سرخ و کاخ کرملین ، مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر،اشاره کرد. همچنین گردشگران تور روسیه ای که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالی می باشد. همچنین دسترسی آسان به مترو از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. این هتل دارای  ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ  و لوکس و کلاسیک با امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل می باشد.هتل دارای تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زیبا به میدان سرخ و کاخ کرملین بوده که لانج O2 واقع در هتل انواع غذای ژاپنی و بین المللی و کافی شاپ و رستوران نویکوف (Novikov) نیز انواع غذا های اروپایی و آسیایی را برای گردشگران تور روسیه سرو می کند همچنین در کافه رستوران Russe نیز غذا های اصیل روسی را با دستور پخت اصلی طبخ می شود.

 امکانات هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه :

امکانات مرکز وسیع اسپای هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشیده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنایی (نورپردازی) کریستال، شمع ها و امکانات بسیار زیبا، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی، پارکینگ خصوصی ، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، خدمات نگهداری و مراقبت از نوزاد و کودکان، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه ، امکانات اتاق VIP را نام برد و امکاناتی عمومی نظیر روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی  می باشد ،کارکنان هتل ریتز کارلتون با مسافران تور روسیه به زبان های انگلیسی و روسی صحبت می کنند.

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور روسیه با آژانس سالی گشت تماس حاصل نمایید. 

هتل ناسیونال مسکو روسیه

هتل ناسیونال مسکو روسیه از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در سال 1903 ساخته شد و در دهه 1990 نیز دوباره بازسازی شد. این هتل در مرکز مسکو قرار دارد و دارای یک معماری تاریخی است.فاصله هتل ناسیونال مسکو با فرودگاه بین المللی مسکو روسیه تقریبا یک ساعت می باشد. همچنین این هتل فاصله نزدیکی با میدان سرخ و کرملین و مراکز خرید و ایستگاه‌های مترو دارد که باعث دسترسی راحت گردشگران تور روسیه به این مناطق می باشد.

هتل ناسیونال مسکو روسیه دارای 202 اتاق شیک و زیبا می باشدکه همه آنها با معماری و دکوری خاص و با میلمان آنتیک و زیبا تزیین شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون LCD،میز کار،حوله،سشوار، ماهواره، وای فای و ...می باشند.در رستوران هتل نیز غذاهای ایتالیایی و روسی و اروپایی و دسر و...سرو می شود .در ضمن شما مسافران گرامی تور روسیه می توانید همراه با موسیقی و پیانو غذای خود را میل کنید.

امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه:

رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، ماهواره، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن،سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه و … از امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این سفر تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96