توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

تور استانبول هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه

هتل هیلتون بسفر استانبول - Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

 

 

 

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول - Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

 

 

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره ساحلی می‌باشد که در سال 2011 میلادی در قسمت آسیایی و منطقه کادیکوی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 245 اتاق و سوییت مجلل با طراحی و چشم انداز بی‌نظیر مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات تور استانبول می‌باشد. اقامت در این هتل همراه با کاوش در منطقه آسیایی شهر استانبول مانند بازارهای سنتی،باغ چای،معماری‌های عثمانی،کلیساهای تاریخی و اتاق‌های مشرف به دریای مرمره و بافت قدیمی و سنتی شهر استانبول لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید با خدمات مستمر حمل ونقل موجود در اسکله کادیکوی برای بازدید از اماکن تاریخی و توریستی قسمت اروپایی شهر استانبول اقدام به عمل آورید. رستوران بین المللی و کافه هتل با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی هر چه تمام تر از میهمانان تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می‌باشد.این هتل جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

 -دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از چند زبان،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر و جکوزی پشت بام،استخر چهارفصل سربسته،سالن ورزشی و بدنسازی،اینترنت بی‌سیم رایگان،پارکینگ،حمام سنتی ترکی،خشک شویی و لاندری و... .

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-2.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-3.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-4.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فورسیزن بسفر استانبول - Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل فورسیزن بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

هتل فورسیزن بسفر استانبول Istanbul Four Season Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خوب 5 ستاره می‌باشد که در سال  میلادی از یک کاخ عثمانی قرن نوزدهم به یک هتل مدرن تبدیل شده است.این هتل در کناره تنگه بسفر و منطقه بشیکتاش شهر استانبول واقع شده است و با 4 طبقه و در مجموع با 170 اتاق و سوییت مجلل و زیبا مکان مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول می‌باشد.جاذبه‌های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد سلیمانیه،مسجد آبی،بازار ادویه و... تنها کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.فاصله هتل فورسیزن بسفر استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 25 کیلومتر می‌باشد. میهمان تور استانبول می‌توانند در فضایی رو به تنگه بسفر از غذاهای ترکی و ایتالیایی رستوران هتل لذت ببرند.همچنین شما می‌توانید با پرداخت شارژ بیشتر از ترانسفر با قایق فرودگاه تا هتل همراه با قایق لوکس بهره ببرید.این هتلجزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-بسفر-استانبول.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-2.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن بسفر استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر روباز و سربسته،سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،حمام سنتی ترکی،سالن ورزشی،لاندری و خشکشویی،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی و... .

-فورسیزن-بسفر-استانبول-3.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-4.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-5.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول - Istanbul Four Season sultanahmet Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Sultanahmet Hotel

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول Istanbul Four Season Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره منحصر به فرد در نوع خود می‌باشد و در سال 1919 میلادی در منطقه با قدمت و توریستی سلطان احمد شهر استانبول ساخته شده است.این هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوییت مجلل و زیبای خود با معماری نئو کلاسیک آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.هتل فورسیزن استانبول یا به عبارتی همان هتل چهارفصل سلطان احمد استانبول با اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول و... بسیار نزدیک می‌باشد.رستوران هتل با محیطی دلنشین و آرامش بخش در فضای باز و بسته مکان مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی گردشگران تور استانبول می‌باشد.همچنین سالن ورزشی هتل با فضای حدود 70 متر به انواع دستگاه‌های ورزشی به روز مجهز شده است علاوه بر آن میهمانان هتل می‌توانند از استخر و خدمات ماساژ هتل فورسیزن بسفر استانبول نیز استفاده کنند. هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است و جزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول :

رستوران بین المللی سرپوشیده و روباز،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از زبان شما،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات نظافت و خانه داری،باشگاه سلامتی،خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان،سالن و باشگاه ورزشی و... .

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-2.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-3.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-4.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیدی این سیسلی استانبول - Istanbul Holiday Inn Sisli Hotel

 

 

 

 

 

هتل هالیدی این سیسلی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Holiday Inn Sisli Hotel

هتل هالیدی این سیسلی استانبول Istanbul Holiday Inn Hotel هتلی با درجه بندی 5 ستاره می باشد که در سال 2007 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 168 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.هتل هالیدی این استانبول در نزدیکی اماکن گردشگری،توریستی و تاریخی استانبول نظیر میدان تکسیم،خیابان استقلال،برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار و... می باشد.همچنین فاصله هتل هالیدی این سیسیلی استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 19 کیلومتر می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هالیدی این سیسلی استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،استخر سرپوشیده سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،حمام سنتی ترکی،لاندری و خشک شویی و...

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-1.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-2.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-3.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل 5 ستاره روسیه

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه می باشد که در آلیمپییسکیی پراسپکت، شماره ۱۸/۱ قرار گرفته است. هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت تمیز وشیک را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل رنسانس مسکو روسیه دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو روسیه و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو روسیه قرار گرفته است. مسافران تور روسیه می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را شپری کنند.

امکانات هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه:

اتاق‌های جلسه, سالن کنفرانس, سالن سینما, رستوران با غذاهای متنوع سوشی، سالاد برای تور روسیه, کافه, استخر سرپوشیده، وان آب گرم, اتاق بخار, سالن ورزشی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه دارای طراحی و معماری بسیار زیبا و شیک با خدمات عالی که در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهند می باشد. یکی از خصوصیات این هتل از اتاق های ویژه معلولین و اتاق های بدون سیگار و بدون حساسیت است که هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه در اختیار مسافرین تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه:

رستوران با منوی ترکیبی, بوفه,  اتاق معلولین, اتاق بدون سیگار مخصوص مسافران تور روسیه, اینترنت, استخر, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95


هتل 4 ستاره روسیه

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیون پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت متر مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از بهترین هتل های روسیه هتل ۴ ستاره پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه است که جزء هتل های بزرگ و عظیم، که حدود ۸۴۰ اتاق زیبا و سوئیت دارد. هر اتاق این هتل دارایکمد، گیره لباس، مبلمان نرم و راحت، سیستم صوتی و تصویری و تهویه برای مسافران تور روسیه فراهم شده است. هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق جلسه های متعددی است که می توانید بر اساس تعداد مشخص خود آن ها را سفارش دهید.این هتل تا مترو ۵ دقیقه و تا فرودگاه ۵ کیومتر فاصله دارد. مسافران تور روسیه با رفتان به این هتل می توانند سفر خوشی را بر جای بگذارند.

امکانات هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر,  سالن بدنسازی, رستوران با غذاهای متنوع, صرافی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس گشت های داخلی مخصوص مسافران تور روسیه, خانه داری,  امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, اتو کشی, صرافی, فروشگاه هدایا و سوغات, خدمات کفش و واکس, خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, دستگاه خودپرداز, خدمات تهیه بلیط, امکانات اتاق VIPو ... برای مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ماریوت سوچی روسیه

یکی از هتل های شیک روسیه هتل 4 ستاره ماریوت سوچی روسیه می باشد. هتل ماریوت روسیه دارای سوئیت خانواده دیلاکس ، اتاق با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره کوچک ، سوئیت با چشم انداز کوهستان و سوئیت چهار تخت خوابه که هر کدام با امکانات عالی برای مسافران تور روسیه می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب لوکس، گاوصندوق،سشوار و لوازم آرایشی, محل نشیمن با کاناپه و تلویزیون صفحه تخت می باشند. از امکاناتی که هتل ماریوت سوچی روسیه برای مسافران تور روسیه فراه کرده است مرکز اسپای رایگان با سونا، حمام بخار و استخر سر پوشیده, کافی شاپ و مرکز تناسب اندام می باشد.

 

امکانات هتل ماریوت سوچی روسیه :

روم سرویس، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه)، پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور روسیه، پذیرش و تحویل اتاق سریع، صرافی، خدمات تور، دستگاه خودپرداز، سرویس اطلاع رسانی، پذیرش و تحویل اتاق خصوصی، خدمات نگهداری کودک و نوزاد، لباسشویی، خدمات لباسشویی، نظافت روزانه اتاق ها، سالن ملاقات/ مهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه هدیه و سوغات، خدمات اتاق VIP، سوئیت ماه عسل و.... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95


هتل لوزز بدروم ترکیه

هتل لوزز بدروم ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره لوزز بدروم ترکیه است. هتل لوزز بدروم ترکیه دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه میباشد که مورد استقبال بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار گرفته است. اتاق های ای هتل مجلل و سوئیت خانودگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار برای مسافران تور ترکیه می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل لوزز بدروم ترکیه:

ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز مخصوص مسافران تور ترکیه، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده,  خدمات زیبایی آرایشگاه, برگزاری کنفرانس, یک مرکز اداری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 


هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره کنکورد دلوکس آنتالیا در ساحل لارا بنا شده است. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تور آنتالیا انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، فروشگاه، کرایه ماشین، فکس و کپی و... . مسافران تور آنتالیا 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_2.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_3.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_5.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک بنا شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق تشکیل شده است. این هتل حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است.

_پورت_نیچر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبی، فروشگاه، طلافروشی، بوتیک، پزشک، کرایه اتومبیل، اسپا، جکوزی، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش های آبی، والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک، تنیس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_پورت_نیچر_آنتالیا_5.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_2.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_4.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95