توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

جاذبه های گردشگری کیش

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی  که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق،  نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نیروى باد از اعماق زمین به بالا کشیده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشیدى شیرین و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنین در این کلبه آبگرمکن خورشیدی و انواع اجاق‌هاى خورشیدى به نمایش گذاشته می شود. استفاده از این سیستم‌ها براى عموم مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

سافاری کیش

مجموعه ورزشی،تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش برای همه گروه های سنی و با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی شاد و سالم به خصوص برای جوانان ایجاد شده است.این مکان اولین برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران بوده که با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی بنا شده است. سافاری (Safari) در لغت یعنی بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا که به برنامه تور گردشی گفته می شود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند.تور صحرا یکی از معروف ترین انواع تور سافاری است که شرایط اقلیمی و مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی بوده است. در این تور از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و حتی شتر نیز استفاده می شود .طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا می باشد. جزیره زیبای کیش با توجه  به دارا بودن شرایط آب و هوایی خوب و موقعیتی خوب و مناسب یکی از مکانهای بالقوه برای مسافران و تور سافاری است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

بوستان آهوان کیش

یکی دیگر از مکان های دیدنی جزیره کیش ،بوستان آهوان کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدود 22 هکتار واقع شده است. این مکان دارای فضای سبزی بسیار زیبا بوده و انواع حیوانات در قفس های آن نگهداری می شوند.این بوستان دارای 17 عدد قفس بوده که در آنها شیر و روباه و میمون و شغال نگهداری می شود .گردشگران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کرده و از تماشای  آهو های آن که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند،لذت ببرند . لازم به ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این بوستان نگهداری می شوند .همچنین این مجموعه وسایل بازی برای کودکان در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش نوروز 96 بتوانند همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند و  اوقات خوب و لذت بخشی را در آنجا سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس  حاصل فرمایید.

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش که مساحتی حدود 32 هکتار دارد،در قسمت جنوبی بلوار ولایت حدفاصل میدان هرمز  تا میدان سعدی واقع شده و هدف آن معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریست های داخلی و خارجی جزیره کیش می باشد.این باغ 8 باغ ایرانی و 99 دروازه و اثر تاریخی دارد که از میدان  سعدی و با دروازه قرآن شیراز آغاز شده و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان ،دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار گرفته اند که در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به آخر می رسد.

باغ راه ایرانی کیش جزو طولانی ترین باغ راه کشور بوده و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما ،رودخانه ای به طول 400 متر و 99 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد این باغ برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی بوده که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیشطراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش نوروز 96را مجذوب خود می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس  حاصل فرمایید.

نمایشگاه خزندگان کیش

یکی از زیباترین و جذاب ترین نمایشگاه های کیش نمایشگاه خزندگان کیش می باشد و گردشگران تور  کیش از سراسر ایران به دیدن این نمایشگاه می روند. بیش از صد گونه خزنده از خانواده مارسانان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند،از جمله مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مارپرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی که همگی نمونه هایی از این گونه خزندگان هستند. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس  حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

جاذبه های گردشگری مشهد

سد طرق مشهد

_طرق_مشهد1.jpg

_طرق_مشهد_2.jpg

سد طرق در 14 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد . این سد بر روی رودخانه طرق واقع شده است.از تفریحات مشهد که مورد توجه مردم

مشهد است ،بند طرق مشهداست . این بند در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرقی مشهد قرار دارد و بر روی  رودخانه طرق در یکصد متری بالا دست

بندقدیمی طرق احداث شده است. ساختار این سازه از نوع بتونی دو قوسی متقارن متشکل از ۲۲ بلوک به عرض ۱۴ متر می‌باشد که در

سال ۱۳۶۱ش آغاز و در سال ۱۳۶۷ش به پایان رسیده است. طول تاج این بند ۳۲۲ متر است. بنای اولیه  این سازه آبی در زمان تیموری و به امر

امیر علیشیر نوایی ساخته شده است. امروزه سد طرقبه دلیل منظره زیبا وو چشم نواز و آرامش بخش اطرافش مکانی جذاب برای تفریح

است.گردشگر و مسافران تور مشهد که می خواهید در مشهد ماهیگیری را تجربه کنید به شما پیشنهاد  می کنیم سد طرق را تجربه کنید . سد

طرق با داشتن ماهی های بزرگ بهترین تجربه ماهیگیری است .

_طرق_مشهد_3.jpg

_طرق_مشهد_5.jpg

فرهنگسرای خانواده مشهد

فرهنگسرای خانواده مشهد در سال 1389 با زیر بنای 1800 متر مربع در خیابان استاد یوسفی 13واقع در قاسم آباد مشهد مقدس افتتاح گردید.

فرهنگسرای خانواده مشهد با اجرای مراسم فرهنگی در جهت پیشبرد رفتارهای فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان می کوشد.در فرهنگسرای خانواده مشهد با بخش هایی از جمله سالن همایش ، نگارخانه ، کتابخانه ، سایت رایانه ، نمازخانه ، خانه کودک ، آشپزخانه و همچنین کانون های مختلف برای ساکنین عزیز مشهد برنامه ریزی میکند.

فرهنگ سرای خانواده با ارائه مراسم های تفریحی و علمی نظر اکثر ساکنان منطقه را به خود جلب کرده است. از این رو مراجعه گردشگران تور مشهد به این فرهنگسرا خالی از لطف نیست.

آبشار اخلمد مشهد

akhlamad1.jpg

آبشار اخلمد مشهد آبشاری است که در شمال شرقی ایران و در استان خراسان رضوی، شهرستان چناران واقع شده است. این آبشار از گردشگاههای طبیعی اطراف مشهد می باشد که قدمتی چند هزار  ساله دارد و در دره ای در میان کوه بینالود قرار گرفته است.در ابتدای این دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغ های فراوان میوه به چشم خورده و پس از طی یک مسیر کوتاه آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده می شود. با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدود 40 متر مشاهده شده و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها واقع شده اند. ده اخلمد باغ‌های زیبا و پرمحصولی دارد که از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف می باشد. لازم به ذکر است که اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان قرار دارد. مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند از بازدید از این آبشار لذت ببرند.

akhlamad3.jpg

akhlamad20.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

parkaftab1.png
پارک ساحلی آفتاب مشهد مجموعه ای فرهنگی ورزشی در مشهد است که در نیمه شعبان سال 1390  با حمایت همکاران عزیز شرکت سپاد و به دست وزیر محترم ورزش و جوانان وقت جناب آقای دکتر عباسی و استاندار خراسان جناب آقای صلاحی و حمایت های بسیار رئیس تربیت بدنی خراسان رضوی جناب آقای داوری افتتاح شد. مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با بازدید از این پارک لحظات خوب و خاطره انگیز  را در کنار خانواده سپری نمایند.
parkaftab2.jpg
پارک ساحلی آفتاب مشهد مساحتی حدود 150000 متر مربع دارد و در یکی از مهم ترین قسمتهای  جغرافیای مشهد مقدس ،در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق،واقع شده است.این پارک یکی از پر جاذبه ترین مکان های توریستی و تفریحی مشهد می باشد.پارک ساحلی آفتاب مشهد حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه را برای همه اعضای خانواده ایجاد می کند. این مکان در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vipp با امکانات مفرح و ابتکاری جدید آماده خدمت به کلیه مسافران تور مشهد نوروز 96 می باشد.
parkaftab3.jpg
جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

پارک ملی تندوره مشهد

tandoreh2.jpg

پارک ملی تندوره مشهد در شمال شرقی ایران و نزدیک ترکمنستان در ۳۷ درجه و ۲۹ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۳۳ دقیقه عرض جغرافیایی و ۵۸ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۵۸ درجه و ۵۴۴۴ دقیقه طول جغرافیایی قرار گرفته است.مجموعه تندوره در شمال استان خراسان رضوی و در شهرستان درگز قرار گرفته که این منطقه در حوزه آبریز هریرود و کشف‌رود و زیرحوزه رودخانه درونگر واقع شده است. پارک ملی تندوره که زمانی تفرجگاه و محل تفریح مردم درگز و قوچان بود، از عمیق‌ترین و زیباترین دره‌های ژرف و پر شیب و تپه ماهورها بهره مند بوده و همچنین از بهترین زیستگاهای جانوران وحشی به ویژه قوچ و میش اوریال بوده است . شما چنانچه صبح زود یا غروب در این منطقه باشید گله‌های کل و بز را که در حال چرا می باشند،مشاهده می کنید.مسافران تورمشهد می توانند از دیدن این مکان تفریحی زیبا لذت برده و لحظات  خوب و خاطره انگیزی را در ذهن خود ثبت نمایند.

tandoreh1.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل پولمن سوچی روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل پولمن سوچی روسیه است در مرکز سوچیروسیه و در نزدیکی سالن کنسرت فستیوال قرار گرفته است. هتل پولمن سوچی روسیه دارای اتاق های  زیبا و لوکس اتاق های استاندارد و سوئیت های وی آی پی که هر کدام دارای بالکنی بسیاز زیبا، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD و بعضی از آنها دارای دید به دریا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.  رستوران سل مارین این هتل با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و لذیذ و باری با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. از ویژگی های خوب هتل پولمن سوچی روسیه ساحل اختصاصی آن است و مسافرانتور روسیه با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی این هتل سونا, استخر سرپوشیده, اسپا حمام ترکی و ماساژ، باشگاه بدنسازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می  باشد.

امکانات هتل پولمن سوچی روسیه:

سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام ترکی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار مخصوص مسافران تور روسیه ، رستوران، خشک شویی، سرویس چای و قهوه، امکانات برای افراد معلول، ، مینی بار و …برای مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه

از بین سه هتل برتر شهر مسکو روسیه می توان به هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه که واقع در داخل مرکز تجاری مسکو ،در نزدیکی میدان سرخ و کاخ کرملین ، مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر،اشاره کرد. همچنین گردشگران تور روسیه ای که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالی می باشد. همچنین دسترسی آسان به مترو از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. این هتل دارای ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ و لوکس و کلاسیک با امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل می باشد.هتل دارای تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زیبا به میدان سرخ و کاخ کرملین بوده که لانج O2 واقع در هتل انواع غذای ژاپنی و بین المللی و کافی شاپ و رستوران نویکوف (Novikov) نیز انواع غذا های اروپایی و آسیایی را برای گردشگران تور روسیه سرو می کند همچنین در کافه رستوران Russee نیز غذا های اصیل روسی را با دستور پخت اصلی طبخ می شود.

امکانات هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه :

امکانات مرکز وسیع اسپای هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشیده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنایی (نورپردازی) کریستال، شمع ها و امکانات بسیار زیبا، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی، پارکینگ خصوصی ، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، خدمات نگهداری و مراقبت از نوزاد و کودکان، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه ، امکانات اتاق VIP را نام برد و امکاناتی عمومی نظیر روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی می باشد ،کارکنان هتل ریتز کارلتون با مسافران تور روسیه به زبان های  انگلیسی و روسی صحبت می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر از تور روسیه با آژانس سالی گشت تماس حاصل نمایید.

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 100 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند  در آنجا به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و  زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات  سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه از جمله هتل های 5 ستاره و شیک روسیه می باشد که در اصلی ترین خیابان مسکو واقع شده و تا میدان سرخ تنها 33 کیلومتر فاصله دارد.اماکن عمومی هتل، بسیار زیبا و مجلل بوده و امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران تور روسیه قرار داده است.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه 215 اتاق دارد که دارای امکاناتی همچون: دکوراسیونی شیک و زیبا ،تلویزیون LCDD ،پنجره های دو جداره ،تخت خواب های نرم ،تهویه مطبوع و ....می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی ، ژاپنی و اروپایی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.

امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

رستوران،باشگاه تناسب اندام ،اتاق جلسه کاملا مجهز،ترانسفر فرودگاه،اتاقهای تمیز و راحت،اینترنت رایگان،دستگاه خود پرداز ،سالن همایش و کنفرانس ، صندوق امانات ، کرایه اتومبیل و....از جمله امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند با استفاده از این امکانات  اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این هتل تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه از هتل های قدیمی وشناخته شده روسیه بوده که هتلی 5 ستاره محسوب می شود.این هتل به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به  این مناطق دارند.همچنین این هتل تا ئاتر سوچی ،محل سیرک سوچی، باغ گیاه شناسی و مراکز خرید فاصله بسیار نزدیکی دارد و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران واقع شده است.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه 887 اتاق شیک و زیبا دارد که همه آنها با دکوراسیونی لوکس طراحی شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: حمام اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون LCDD و وای فای می باشند.هتل ژمچوژینا سوچی روسیه رستوران ها و کافه های شیک و مجللی دارد که انواع غذا های بین المللی و اروپایی در آنها طبخ می شود. همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از سالن بدنسازی برای  ورزش و استراحت خود استفاده نمایند.

امکانات هتل ژمچوژینا سوچی روسیه :

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه دارای امکاناتی از جمله:رستوران،کافی شاپ، تفریحات دریایی، سالن  بدنسازی، آسانسور ،دسترسی به اینترنت ، سرویس شستشوی البسه ،تفریحات دریایی،چندین زمین تنیس و...می باشد که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

هتل های آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا

baroot2.jpg

از جمله هتل های 5 ستاره ساحلی هتل باروت لارا آنتالیا است.این هتل دارای 8 رستوران مجزا است و آبگرم به همراه حمام ترکی دارد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 100 کیلومتر فاصله دارد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوب و آرامی را در  این هتل تجربه نمایند.

baroot1.jpg

تمامی اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 244 ساعته, گاو صندوق و یخچال می باشند.همچنین اتاق های بزرگ در این هتل با بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر اتاق دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد همچنین میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

رستوران های هتل باروت لارا آنتالیا منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی دارند که این غذاها می تواند حتی در اتاق مسافر نیز سرو بشود.علاوه بر این یک شیرینی پزی و 55 بار مختلف دراین هتل وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند.انواع سرگرمی ها هم توسط تیم نمایشی لارا سازمان یافته و گردشگران تور آنتالیا می توانند از موسیقی زنده درکلوپ شبانه هتل لذت ببرند.لازم به ذکر است این هتل تا EXPO 2016 آنتالیا 199 کیلومتر فاصله دارد.

baroot3.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....از جمله امکانات هتل باروت لارا آنتالیامی باشند که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از آن ها بهره مند شوند.

baroot5.jpg

baroot4.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیا

royal1.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که دارای فضای آرامبخش ، باغ های با شکوه و ساحل طلایی و خصوصی دریای مدیترانه می باشد .این هتل توسط گروه هتلهای رویال در آنتالیاساخته شده و ۴۰٫۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد .این هتل از هتل های نوساز آنتالیا محسوب میشود. در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ هتل تاج محل افتتاح شده و در معماری این هتل از بنای باستانی تاج محل هند الهام گرفته شده و به همین دلیل به این نام خوانده شده است. هتل تاج محل در منطقه ماناوگات سیده قرار دارد و به همین خاطر دارای شرایط آب و هوایی فوق العاده خوبی است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا ۷۰ کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا ۴۸ کیلومتر فاصله دارد.چون این هتل تا مرکز شهر فقط ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد،مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از شهر سیده بازدید کنند.هتل تاج محل یک ساحل اختصاصی  و پلاژ ویژه دارد که در آن خدماتی مثل حوله ، چتر آفتابی ، صندلی راحتی و … برای همه فراهم شده است.

royal6.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیادارای اتاق هایی بسیار شیک و مدرن و مبله شده است که امکانات اتاقهای آن شامل یک تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع ، گاوصندوق ، مینی بار ، سیستم برودتی و حرارتی ، تلفن ، اینترنت بی سیم ، سشوار و آینه ، دستشویی و حمام مجهز و …می باشد. تمامی ۴۵۰ اتاق این هتل،دارای بالکن هستند و بعضی ها هم از منظره دریا برخوردارند. همچنین در برخی از اتاق های هتل یک وان آب داغ موجود می باشد.در ضمن تمیز کردن روزانه اتاق و تعویض حوله و روتختی از خدمات ویژه اتاقهای این هتلآنتالیا بشمار می رود و مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر آرام و راحتی را در آن تجربه کنند.

royal2.jpg

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا:

استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ، انبار چمدان و … از امکانات این هتل به شمار می روند. البته میهمانان تور آنتالیا میتوانند از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف هم با پرداخت جداگانه وجه استفاده نمایند.با این وجود هتل رویال تاج محل آنتالیا مجوعه ای کامل از تفریحاتآنتالیا محسوب می شود.

royal5.jpg

royal4.jpg

سرویس پذیرایی UAll در هتل رویال تاج محل آنتالیا موجود است که با انواع غذاهای بین المللی و ترکی همراه نوشیدنی های متنوع در ۷ رستوران و ۶ کافه این هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.قطعا مسافران در این هتل آنتالیا هیچ گونه دغدغه ای بابت خورد و خوراک نخواهند داشت.

royal3.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset3.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیااز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه سیده و شهر آنتالیاقرار گرفته و از آب های زلالل و شفاف مدیترانه و ساحلی اختصاصی با ماسه های طلایی بهره برده است . این هتل بسیار مجهز و باشکوه و لوکس می باشد و استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده بسیاری را داراست. هتل کریستال سان ست تا مرکزآنتالیا حدود ۷۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.این هتل ۵ ستاره دارای پلاژ اختصاصی بوده و میهمانان تور آنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداری از امکانات موجود ، از مناظر زیبای دریا و طبیعت اطراف و صدای دل نشین امواج لذت ببرند.است.ارائه خدمت توسط مجرب ترین نیروهای خدماتی در این هتل باعث رضایت فراوان میهمانان از اقامت در این هتل شده است.

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا مجهز به ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن می باشد که هرکدام دارای متراژهای  متنوع و سازگار با هر سن و سلیقه ای می باشد. این اتاق ها به شیک ترین شکل طراحی شده و با رنگ هایی گرم و آرام بخش تزیین گشته اند تا میهمانان تور آنتالیا محیطی زیبا و دلبازی را تجربه نمایند.هر اتاق  دارای بالکنی با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه است. همواره از بهترین خدمات و امکانات در این اتاق ها استفاده شده و با بهترین و درجه یک ترین امکانات از میهمانان تورآنتالیا پذیرایی می شود.

sanset2.jpg

ویژگی های اتاق های هتل کریستال سان ست آنتالیا:

روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت ، از امکانات اتاق های این هتل آنتالیا به شمار می روند .کادر مجرب خدماتی این هتل نیز ، در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا هستند.

sanset7.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

سالن بدنسازی مجهز ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار که انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار می دهد، تنها بخشی از امکانات گسترده هتل کریستال سان ست آنتالیا می باشد که در اختیار مسافرانآنتالیا قرار گرفته تا اوقاتی خوش و آرام  را در محیط دلنشین این هتل تجربه نمایند.

sanset5.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سواحل کمر و یکی از بهترینتفرجگاه های آنتالیاقرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی است. طراحی نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم و مطابق با روستای وولندام آمستردارم می باشد.این هتل یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا از سراسر دنیا می باشد.

oranj.4.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای آب و هوایی خوب و دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز است که هر گردشگری را  به خود جذب کرده است. این هتل از سرویس صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان برخوردار است.همچنین فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر می باشد.این هتل دارای بهترین کادر خدماتی در میان سایر هتل های آنتالیا است و میهمانان تور آنتالیا میتوانند اوقات راحت و  لذت بخشی را در این هتل سپری کنند.

oranjkanti2.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا ۵۱۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن دارد که اتاق ها در ساختمان اصلی هتل و سوئیت ها در ویلاهای مقابل آن واقع شده است. مناظر چشم نواز خلیج آنتالیا و یا کوهستان توروس از  بالکن اتاق ها کاملا نمایان است. تمامی وسایل اتاق های هتل اورنج کانتی اعم از دکوراسیون و مبلمان آنها بسیار لوکس و دارای کیفیت بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات راحتی را در آن تجربه  کنند.همه اتاق ها به خاطر زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی ،دارای آراستگی و پاکیزگی منحصر به فردی می باشند.

oranjkanti3.jpg

oranjkanti6.jpg

امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از جمله امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به: سیستم الکترونیکی کیکارد ، قفل الکترونیکی  ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . .اشاره داشت.

oranjkanti5.jpg

امکانات رفاهی هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به:دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج سواری ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . اشاره کرد. بنابراین هتل اورنج کانتی آنتالیا با امکانات و تنوع بسیارش باعث شده تا میهمانان تور آنتالیا استقبال زیادی از این هتل داشته باشند.

oranjkanti4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا در منطقه زیبای کندو و در سال 2003 میلادی ساخته شده است. فاصله این هتل 5 ستاره با فرودگاه آنتالیا15 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 20 کیلومتر می باشد.معماری این هتل ایتالیایی و متشکل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصی می باشد.این هتل با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین امکانات می تواند،رضایت مسافران تور آنتالیا نوروز 96 را جلب نماید.

venizia2.jpg

venizia1.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا:

از جمله امکانات این هتل آنتالیا می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آموزش شنا  و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی(کودکان و بزرگسالان)، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، پزشک، جواهر فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، سالن کنفرانس، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری و....اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت  در این هتل سفر خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

venizia5.jpg

خدمات جانبی هتل ونیزیا پالاس آنتالیانیز شامل مواردی مانند: دکتر, آرایشگاه, ماساژ, بازیهای کامپیوتری, تلفن و نمابر, برخی نوشیدنی های الکلی, بولینگ و ورزشهای آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب، قایقرانی, آموزش غواصی, آموزش تنیس و...می باشند که گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند با  پرداخت هزینه ازآنها بهره مند شوند.

venizia4.jpg

venizia3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

هتل های استانبول

هتل پوینت استانبول

point2.jpg

هتل پوینت استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 بازسازی شده  است. این هتل در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر استانبول واقع شده است و فاصله آن با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است، از این رو گردشگران تور استانبول که قصد خرید در استانبول را دارند،از این هتل رضایت کامل دارند. هتل پوینت دارای 8 طبقه می باشد که تعداد 1944 اتاق و سوییت تمیز و زیبا مجهز به به اینترنت پرسرعت دارد.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 20 کیلومتر فاصله دارد.

point3.jpg

point4.jpg

امکانات هتل پوینت استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی،  باشگاه بدنسازی، ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، کافی شاپ، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان و...از جمله امکانات هتل پوینت استانبول می باشند.

point1.jpg

point5.jpg

point6.jpg

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 55 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می  توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

هتل گرند حیات استانبول

grandhayat2.jpg

هتل گرند حیات استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول است که در مرکز شهر استانبول و نزدیک  میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل بسیار شیک و مدرن و دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد که رضایت میهمانان تور استانبول را فراهم می آورد.این هتل به ساحل بسیار نزدیک می باشد و به راحتی می‌توانید به رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، و حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید.فاصله این هتل تا ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر می باشد،همچنین منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی تا این هتل 5 کیلومتر فاصله دارند.

grandhayat1.jpg

grandhayat4.jpg

هتل گرند حیات استانبول ٣۶٠ اتاق دارد که شامل ٢۴ سوئیت می باشد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا ،  مدرن و دارای امکانات فراوانی از جمله سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق می باشند. اتاق های این هتل که از بهترین هتل های استانبول است،اکثرا دارای تخت‌خواب دونفره هستند.

grandhayat3.jpg

grandhayat6.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران استانبول ، کلاب شبانه‌‌ی هتل ، دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی  اطراف،اینترنت عمومی،ستخر فضای باز، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز،صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای از امکانات این هتل می باشند. مهمانان تور استانبول قطعا از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت بسیار خواهند برد.کافه‌ی هتل هم بهترین مکان را برای گپ‌ زدن‌های دوستانه و استراحت میهمانان تور استانبول فراهم کرده است.

grandhayat5.gif

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون که در منطقه توپکاپی قرار دارد ،اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه  ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار گرفته است و در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده که به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر فاصله نزدیکی دارد. فاصله این هتل با مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که مسافران تور استانبول میتوانند اوقات  خوبی را تجربه نمایند.

akgoon4.jpg

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...از امکانات هتل آک گون استانبول می باشند.همه این امکانات با بهترین کیفیت به گردشگرانتور استانبولارائه شده تا اقامتی مفرح و شاد را برای آنها به ارمغان آورد .

akgoon3.jpg

akgoon2.jpg

هتل آک گون استانبول دارای ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان تور استانبول بوده و آرامش آنها را را تامین  می نماید . به دلیل استفاده از رنگ هایی ملایم درطراحی و دکوراسیون اتاق ها ،فضای آن ها دلبازتر به نظر می رسد .هر اتاق پنجره هایی بزرگ با نور بسیار مناسب دارد و بعضی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند.

akgoon5.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

از امکانات اتاق های این هتل استانبول می توان به: امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ،  سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ،یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان،اشاره کرد.

akgoon1.jpg

akgoon6.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هری این مرتر استانبول

heri1.jpg

هتل هری این مرتر استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که تنها ۸ کیلومتر با منطقه سلطان احمد و ۱۰کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.همچنین فاصله آن با ایستگاه مترو مرتر ۱٫۵ کیلومتر می باشد.از دیگر آثار تاریخی که در نزدیکی این هتل قرار دارند،کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه هستند.مسافران تور استانبول نوروز 96 با اقامت در این هتل به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهند داشت.

heri6.jpg

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول شامل امکاناتی مانند: تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال  های ماهواره ای ، لپ تاپ ، کتری برقی ، مینی بار ، گاو صندوق ، دستشویی ، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند که میهمانانتور استانبول نوروز 96 می توانند اوقات خوب و راحتی را در این  اتاق ها سپری نمایند.

heri2.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

حمام آبگرم با سرویس کامل ، اسپا ، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، صرافی ، تالار عروسی ، استخر کودکان ، سونا ، و کارکنان چند زبانه ، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل هری این مرتر استانبول می باشند. تمام وعده های غذایی در رستوران زیبای هتل و با  مواد اولیه با کیفیت برای مسافران تور استانبول سرو می شود و نیز صبحانه هم هر روز به صورت بوفه برای گردشگران آماده است.همچنین میهمانان تور استانبول نوروز 96 می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای این هتل مراجعه کرده و از مناظر زیبای استانبول هم لذت ببرند.

heri3.jpg

heri5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.