توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیاa.gifa.gifa.gifa.gifa.gifBaia Lara Hotel

 هتل بایا لارا آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره  آنتالیا میباشد که درسال 2009 بر روی 57 هزار متر مربع از ساحل زیبای دریای مدیترانه واقع شده است.این هتل در15 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و20 کیلومتری مرکزشهر و مراکز خرید قرار گرفته است.این هتل هتلی زیبا و مدرن برای زوج های جوان است که خدمات این هتل یوال uall صبحانه ناهار شام و نوشیدنی در بار هتل کلاب شبانه به صورت رایگان free میهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه داده می شود.

هتل بایا لارا آنتالیا شامل یک ساحل شنی خصوصی با اسکله های چوبی میباشد و برای طراحی مینیمالیستی خود و خدمات با کیفیت بالایش ممتاز و شناخته شده است که به همین دلیل نظر بیستری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب میکند.

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا:

رستوران،کافه،استخر،زمین تنیس،باشگاه بدنسازی،خشکشویی،آسانسور،سرویس معلولین،سرویس نگهداری کودکان،حمام ترکی،امکانات ورزشی،آرایشگاه،فروشگاه هدایا و سوغات،گاو صندوق و... میباشد.

b2.jpg

b1.jpg

b6.jpg

b5.jpg

b3.jpg

b4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کلاب سرا آنتالیا v.gifv.gifv.gifv.gifv.gifAntalyaClub-Hotel-Sera

هتل کلاب سرا آنتالیا از دسته هتل های پنج ستاره آنتالیا میباشد که در سال 2007 نیز ساخته شده است.فاصله هتل با فرودگاه  بین المللی آنتالیا و مرکز شهر 9 کیلومتر می باشد.این هتل تنها چند ثانیه با ساحل معروف لارا فاصله دارد.هتل کلاب سرا آنتالیا با اتاقهای ویلایی و سوئیتهای متنوع و امکانات و سرگرمی هایی که دارد آماده ی پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا میباشد. هتل کلاب سرا در مجموع 540 اتاق و 1139 تخت خواب دارد که در دو ساختمان ELEGANCE و CLUB قرار دارند.

تمام اتاق‌های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای است و طراحی داخلی آنها، از شکوه و رفاه کاخ‌های عثمانی نشان دارد. مهمانان تور آنتالیا نیز می توانند انواع  غذاهای بین المللی و ترکیه را در رستوران هتل کلاب سرا آنتالیا میل کنندو در رستوران ها دیدی پانورمایی رو به دریا دارند تمامی وعده های غذایی در هتل به صورت سلف سرویس ارائه میشود.

امکانات هتل کلاب سرا آنتالیا:

رستوران،ساحل اختصاصی،تراس،استخر،فروشگاه،بار،کلاب شبانه،باشگاه بدنسازی،بولینگ،آسانسور،سرویس نظافت اتاق،زمین تنیس،سالن گیم نت،خشکشویی،زمین بازی کودکان،صندوق امانات و صرافی،اتاق کنفرانس،پارکینگ و... میباشد.

 

c1.jpg

c3.jpg

c2.jpg

c5.jpg

c4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا x.gifx.gifx.gifx.gifx.gifAntalyaKERVANSARAY KUNDU HOTEL

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره  آنتالیا میباشد که تا مرکز شهر 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل در ساحل دریا احداث شده است و دارای پلاژ اختصاصی میباشد.هتل دارای 400 اتاق میباشد که کلیه ی اتاق های هتل مجهز به تلفن،سیستم کلید کارت،آلارم حریق،چای و قهوه ساز،گاو صندوق بالکن،تلویزیون،می باشد. امکانات هتل مجلل نه تنها متنوع و شاد است ، بلکه برای تمام میهمانان تور آنتالیا جذاب و سرگرم کننده بوده و آنها را مجذوب خود کرده است . به عنوان مثال در تعطیلات تابستان که گردشگران از سراسر دنیا به این منطقه توریستی سفر می کنند  هتل کروانسرای کندو آنتالیابا اجرای برنامه های شاد و مفرح میزبان گروه های موسیقی ، هنرمندان و افراد سرشناس بوده و لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را برای مسافران خود فراهم می کند.

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا:

استخر در فضای باز،باغ،رستوران،پارکینگ،باشگاه ورزشی،پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، رختشورخانه، سالن کنفرانس، فکس و کپی، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سیستم گرمایشی، فروشگاه، سالن زیبایی، سوئیت خانوادگی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند اوقات خوشی را سپری کنند.

K1.jpg

K2.jpg

K3.jpg

K4.jpg

K5.jpg

K6.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال واترورد آنتالیاx.gifx.gifx.gifx.gifx.gifCrystal Hotel Vatrvrd Antalya

هتل کریستال واترورد آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل از 9 ساختمان 5 طبقه و 4 ساختمان 3 طبقه تشکیل شده است.این هتل در سال 2013 و در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شد. هتل کریستال واترورد آنتالیا دارای500 متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه  است.رستوران هتل تمامی وعده های اصلی غذایی مانند : صبحانه، ناهار و شام  را به  سبک بوفه باز به شما ارائه می دهد و در طول روز شما مسافران تور آنتالیا میتوانید تنقلات و انواع نوشیدنی های خنک و شاد را در ساحل و یا کنار استخر میل کنید و لذت ببرید.


از امکانات هتل کریستال واترورد آنتالیا:

2 استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، 2 استخر کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل  حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی pedalos  و ... اشاره کرد.

cv1.gif

cv2.gif

cv3.gif

cv4.gif

 

cv5.gif

cv6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دایما ریزورت آنتالیا t.gift.gift.gift.gift.gifDaima Resort Hotel Antalya

هتل دایما ریزورت آنتالیا از نزدیکترین هتل های آنتالیا به ساحل و دارای یکی از بهترین پارک های آبی در آنتالیا است که در سه سازه جداگانه به شکل قایق در ساحل دریا بنا شده است.این هتل 5 ستاره مکانی ایده ال برای تفریحات خانوادگی و دوستانه در تور آنتالیا می باشد که تعطیلات شما در آنتالیا را برایتان زیبا و خاطره انگیز می کند. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر استهتل در مجموع دارای 313 اتاق و 670 تخت خواب است. اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحی شده‌اند که همه آن‌ها دارای کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند.

برنامه‌های تفریحیشبانه:

هتل دایما ریزورت آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

 شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرج


برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,لوکس ترین هتل آنتالیا ,مجلل ترین هتل آنتالیا ,
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ساعت ۰۷:۱۸ توسط زهرا عباسی دسته : تور آنتالیا نظر(0)

هتل های ترکیه

هتل هیلتون ازمیر ترکیه 

 

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

امکانات هتل هیلتون ازمیر ترکیه:

این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافران ترکیه لذت ببرند.

امکانات اتاق: 

اتاق های هتل به شیوه مدرن  تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان ترکیه می باشد.

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور تورکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

هتل میندس پانسیین بدروم

هتل میندس پانسیین بدروم در مرکز بدروم قرار دارد و تنها ۲۵ متر تا دریای اژه فاصله دارد.هتل میندس پانسیین۱۰ دقیقه پیاده تا قلعه بدروم و کمتر از ۵۰۰ متر تا بندرگاه بدروم فاصله دارد. موقعیت هتل میندس پانسیین دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است وبرای دیدن جاذبه های دیدنی و باستانی شهر تنها ۲ کیلومتر فاصله می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل سپری کنند. هتل میندس پانسیین بدروم  دارای اتاق هایی شیک و مجلل ، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون شیک و تکنولوژی بالا آرامش مسافران را به همراه دارد و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. هتل میندس پانسیین امکانات عالی خود را در اختیار تک تک اعضای خانواده ها قرار داده و برای کودکان نیزامکانات بازی وسرگرمی با کیفیت استاندارد ، ارائه می دهد.در رستوران هتل میندس یانسیین می توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و لذت ببرید.

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه

 gerand-belish7.jpg

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است .این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه و رو به دریا ساخته شده و دارای یکی از بهترین ساحل های شنی منطقه است.فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس  100 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه در 18 کیلومتری جنوب مرکز شهر ازمیر واقع شده است.

gerand-belish5.jpg

امکانات هتل :

gerand-belish2.jpg

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه از امکانات هتل  می توان به : باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار، دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

gerand-belish4.jpg

امکانات اتاق ها :

gerand-belish3.jpg

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه دارای 178 اتاق و 20 سوییت می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به: ال سی دی ، تلفن، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی ،سشوار و ... می باشد.

gerand-belish6.jpg

گردشگرانتور ترکیهکه قصد رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیهرا دارند رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

جهت رزرو تور ترکیهبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل یاسمین بدروم ، ترکیه

هتل یاسمین بدروم در منطقه کادی کالسی در شهر تورگوت ریس در جنوب غرب ترکیه قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی است که گردشگران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل سپری کنند. این هتل مدرن طبق استانداردهای معماری مدرن روز ساخته شده است، و دارای 152 اتاق با دکوراسیون مختلف با هدف جلب رضایت مهمانان تور ترکیه  است. 



اتاق ها دارای بالکن فرانسوی و یک تراس است که رو به باغ باز می شود. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تهویه مطبوع مرکزی، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، خط اینترنت و یک صندلی راحت با قابلیت تبدیل به تخت بزرگسالان اشاره نمود


امکانات هتل یاسمین بدروم : 

دارای یک رستوران مرکزی به نام میندوس و سه رستوران مجهز به سیستم رزرو است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی، رژیمی و بوفه گیاهی به توریستان تور ترکیه عرضه می شود. رستوران اصلی آن به دو بخش فضای باز و سالن سرپوشیده تشکیل شده است.
گردشگران  قادرند به ورزش ها و فعالیت هایی همچون دارت، بوچیا ، تنیس روی میز، بیلیارد، والیبال ساحلی، تنیس، قایق موتوری، قایق پارویی، مینی فوتبال، بکستبال ،شنا ، ماساژ با روغن های معطر، ماساژهای سنتی شرق دور، مدیتیشن، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار ، غواصی و آبگرم بپردازند
در هتل یاسمین بدروم  انواع برنامه های شاد و سرگرم کننده ارائه می شود که برگزاری مسابقات گروهی، برنامه های خاص شبانه، کنسرت زنده موسیقی و جشن های شبانه از آن جمله است

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه، هتلی چهار ستاره با ارائه بهترین خدمات تفریحی و ورزشی به میهمانان عزیز تور ترکیه میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.

* هتل از نظر مسافتی در فاصله مناسبی قرار دارد:

6 کیلومتر تا ساحل لارا

1 کیلومتر تا منطقه توریستی لارا

5 کیلومتر تا مرکز شهر

10 کیلومتر تا فرودگاه.

در هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه با وجود کارکنان آموزش دیده که مسلط به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند و خدمات مجلل ورزشی و رفاهی و ارائه خدمات نگهداری کودکان، میزبان مسافران عزیز تور ترکیه میباشند و گردشگران محترم تور ترکیه لحظاتی شاد و به یاد ماندنی در این هتل لوکس خواهند داشت.

امکانات هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه:

274 اتاق (اتاق های مجهز به تمامی امکانات رفاهی و بالکن با سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه)، سرویس داخل اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی و ...

سرویس 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، کافی شاپ و ...

حمام ترکی و سونا و جکوزی، استخر (سر پوشیده و در فضای باز)، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، زمین بازی کودکان، تنیس و ساحل خصوصی.

و همچنین با وجود اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، آرایشگاه و فروشگاه در فضایی مدرن، سفری لذت بخش را برای میهمانان محترم تور ترکیه فراهم خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط :

تور ترکیه پاییز 95

تور ترکیه آذر 95

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

 

تور ترکیه نوروز 96

هتل های کیش

هتل آنا کیشa.gifa.gifa.gifHotel Anna Kish

هتل آنا کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 8500 متر مربع بنا شد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل 3 ستاره  دارای 152 اتاق با چشم انداز زیبا میباشد که ظرفیت این اتاق ها معادل 1 تا 5 نفر است.تمامی اتاق های این هتل از معماری زیبا و امکاناتی مناسب برخوردارند.

هتل آنا کیش با معماری خاص و داشتن محوطه زیبا بین دوبازار زیتونومرواریدقرار گرفته و از آن دسته هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.از بهترین مزیت و مشخصه ی این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز آن است  که در شب فضایی بسیار زیبا و دل انگیز به خود می گیرد و بسیاری از مهمانهای هتل آنا در شب به محوطه ی این هتل می آیند و لحظاتی خوش را سپری می کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

لابی،استخر،کافی شاپ،رستوران،لاندری،سالن کفرانس،تاکسی سرویس،صندوق امانات خصوصی،فروشگاه،ترانسفر فروگاهی،پارک کودکان،آژانس خدمات مسافرتی،اینترنت،فضای سبز و ... میباشد.
a1.jpg

a2.jpg

a4.JPG

a3.JPG

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند کیشx.gifx.gifx.gifx.gif kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.برای ساخت این هتل که چهار سال به طول انجامیده است، معادل 50 میلیارد ریال هزینه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلویزیون در لابی , آرایشگاه مردانه , صندوق امانات , لابی , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل کافی شاپ , رستوران , کافی شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمین تنیس , سالن بیلیارد , پینگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل گراند کیشx.gifx.gifx.gifx.gif kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.برای ساخت این هتل که چهار سال به طول انجامیده است، معادل 50 میلیارد ریال هزینه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلویزیون در لابی , آرایشگاه مردانه , صندوق امانات , لابی , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل کافی شاپ , رستوران , کافی شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمین تنیس , سالن بیلیارد , پینگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل سالار کیش t.gift.gif Salar Kish hotel

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد. مسافران تور کیش میتوانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

امکانات هتل سالار کیش :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ و ... می باشد.

s1.gif

s2.gif

s3.gif

s4.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مهتاب کیشh.gifh.gifh.gifh.gifMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

ma1.gif

ma2.gif

ma3.gif

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

هتل های روسیه

هتل کورینتیا روسیه Hotel Kvryntya Russia

هتل کورینتیا روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که  یک نمای با شکوه و بسیار زیبا دارد و در خیابان نوسکی پراسپکت واقع شده و 2 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو مایاکوفسکی فاصله دارد. هتل کورینتیا روسیه علاوه بر اینکه با ساختمان خیره کننده سرشار از هنر و زیبایی خود مرکز توجه بسیاری از هنردوستان است ، با قرار گرفتن در منطقه Tsentralny بهترین انتخاب برای مسافران علاقه مند به موزه ، پیاده رویهای شهری و فرهنگ است . این هتل زیبا دارای 388 اتاق مجلل و راحت است که با امکانات کافی آماده ی پذیرایی از میمانان تور روسیه میباشد.

امکانات هتل کورینتیا روسیه:

اینترنت رایگان،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی،سیستم گرمایش،سیستم تهویه مطبوع،سالن آرایش و زیبایی،اتاق جلسات و ضیافت،رستوران،بار،پذیرش 24 ساعته،مرکز تناسب اندام،خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی و لباسشویی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرارات پارک حیات روسیهHotel Ararat Park Hayat Russia

هتل آرارات پارک حیات روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در مرکز شهر مسکو و نزدیک میدان سرخ است. این هتل دارای 216 اتاق میباشد که با امکانات مجهزشان مسافران تور روسیه میتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل برای مسافران تور روسیه ایستگاه تئاترالنایا است. این هتل ۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام/ بدن‌سازی و ۲۱۶ اتاق دارد. همه‌ ی اتاق‌ ها به مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع مجهزند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات روسیه :

ماساژ، سونا، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس،ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، سرویس ایاب و ذهاب، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند ماریوت روسیه  Grand Hotel Marriott Russia

هتل گرند ماریوت روسیه هتل 5 ستاره واقع در قلب زیبای پایتخت روسیه شهر مسکو و در نزدیکی از کرملین و میدان سرخ و سایر مکان های تاریخی دیگر می باشد.این هتل با طراحی خاص خود در بین مسافران تور روسیه شهرت پیدا کرده است. با بدو ورود به این هتل بزرگ با گنبد شیشه ای فوق العاده ای که در لابی وجود دارد مواجه می شویم.هتل گرند ماریوت روسیه دارای 387 اتاق میباشد که تمامی اتاق ها به امکاناتی کامل مجهز می باشد که سبب آرامش و آسایش مسافران تور روسیه می شود.

امکانات هتل گرند ماریوت مسکو :

ترانسفر فرودگاهی – استخر سرپوشیده - سولاریوم – سونا – اسپا – جکوزی – ماساژ و خدمات ماساژ در اتاق –سالن زیبایی - خدمات 24 ساعته اتاق – خانه داری روزانه – خدمات ارزی – خدمات خشکشویی و لباسشویی – مرکز تجاری –10 اتاق ملاقات - امکانات مخصوص افراد ناتوان – فروشگاه سوغات –wifi رایگان در تمامی فضای هتل -  دستگاه ATM– پارکینگ خصوصی ( با پرداخت هزینه و رزرو قبلی ) و ... می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت رویال آرورا روسیه russia Marriott Royal Aurora Hotel

هتل ماریوت رویال آرورا یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های  5 ستاره تور روسیه می باشد. این هتل  یک مکان ایده آل در مرکز شهرستان مسکو است که ۲ دقیقه از سالن  تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM پیاده روی دارد و نزدیک به کرملین و میدان سرخ است.امکانات هتل ماریوت رویال آرورا شامل : اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک و منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم و  سونا و یا یک سالن ماساژ آرامش بخش،استخر،دستگاه های خودپردازو...می باشد. نوار لابی محل مناسبی برای گردشگران تور روسیه  برای یک نوشیدنی  پس از شام است. در طول تابستان نیز  مهمانان تور روسیه  می توانند در تراس استراحت کنند. این هتل دارای 232 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها دارای منظره ی دریا یا استخر میباشند و به تلویزیون ماهواره ای و مینی بار مجهز شده اند. پنجره های اتاق ها بزرگ بوده و با قرمز رنگ آمیزی شده اند تا حسی گرم را منتقل کنند. رستوران هتل ماریوت رویال آرورا انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنند. میهمانان تور روسیه میتوانند غذای خود را در فضای باز و در  کنار استخر میل کنند. هتل دارای یک بار بوده که انواع نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار میدهد. روم سرویس این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لت مسکو روسیه Lat Hotel Moscow Russia

هتل لت مسکو روسیه یکی از هتل های عادی شیک و زیبا در روسیه می باشد که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.در این هتل انواع امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی برای توریست ها برقرار است. به عنوان نمونه از جمله این امکانات می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر  اشاره کرد. استخر هتل لت یک استخر سر پوشیده است تا توریست ها بتوانند در تمام ماه های سال از آن استفاده کنند. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران  می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند.از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز، سرویس مستخدم  اشاره کرد.مرکز بدنسازی و وان آب داغ دو بخش استثنایی در این هتل بزرگ هستند که همیشه شلوغ و پر همهمه است.در یخچال هتل انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای توریست ها قرار داده شده است. رستوران های هتل لت مسکو روسیه هم بهترین مکان برای صرف غذاهای بین المللی و محلی است. اتاق های پاک و بدون دود، و اتاق های ویژه معلولین از جمله اتاق هایی هستند که توریست های تور روسیه می توانند انتخاب کنند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

 

 

هتل های 5 ستاره کیش

هتل پالاس کیش  Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

امکانات هتل پالاس کیش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کیش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود. هتل در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شد. 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش Gambrvn hotel Kish

هتل گامبرون کیش یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش میباشد که  با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد.  گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شد.هتل گامبرون کیش فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد و همین موضوع موجب جلب بیشترمسافران تور کیش شده است.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران،اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارمیدا کیش

*****

 

هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش

 

 

 

هتل پارمیدا کیش کجاست؟

هتل پارمیدا در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی قرار گرفته که مورد توجه بسیاری از مسافرین تور کیش است.


هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش 

 

 

 

نمای داخلی هتل پارمیدا چطور می باشد؟ 

نمای داخل هتل پارمیدا کیش بسیار دلپذیر و اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور میباشد.


هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

رستوران و کافی شاپ های

هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش

 

 

 

رستوران هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر (ساعت کاری: صبحانه 8:00 الی 10:00 ،

نهار 13:00 الی 15:00 ، شام 20:00 الی 22:00)

کافی شاپ هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: 24 ساعته)

کافه سنتی هتل پارمیدا واقع در محوطه (ساعت کاری: 24 ساعته) پذیرای میهمانان محترم تور کیشمیباشد.

 

 

 

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مراکز خرید

 فاصله هتل پارمیدا کیش تا مرکز خرید پردیس ۱و۲ حدود ۱۰ دقیقه پیاده ؛فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۱ دقیقه با خودرو؛فاصله تا کشتی یونانی۱۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا پارک دلفینها  ۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا باغ پرندگان۹دقیقه با خودرو؛ فاصله تا فرودگاه ۱۰ دقیقه با ماشین.

 

 

اتاق های

هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های ۲ تا ۵ تخته میباشد. و در مجموع تعداد اتاقهاى هتل پارمیدا  ۸۱ اتاق میباشد.

 

هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

 

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

  •          تلویزیون معمولی؛مینی بار غیر رایگان؛صبحانه ؛صندوق امانات؛اینترنت؛سیستم تهویه مطبوع؛سشوار؛یخچال؛قفل درب کارتی؛سرویس ایرانی و فرنگی.
  •          نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

 

 

 

امکانات هتل پارمیدا کیش

استخر؛ سالن اسپا؛ جکوزی؛ اینترنت پر سرعت؛ رستوران؛ کافی شاپ ۲۴ ساعته؛ محوطه فضای سبز؛ سالن همایش؛ سالن کنفرانس؛ همچنین اجاره ماشین در داخل این هتل امکان پذیر می باشد .

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود ۱۴:۰۰ (Check in)
  • ساعت خروج ۱۲:۰۰ (Check Out)

 

هتل شایان کیش

*****

 

هتل شایان کیش
هتل شایان کیش

 

 

 

 

هتل شایان کیش کجاست؟

هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیره کیش و نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان ساحل قرار گرفته که یکی از گزینه های همیشگی مسافران تور کیش می باشد.


هتل شایان کیش
هتل شایان کیش

 

 

نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟ 

 

نمای داخلی مدرن هتل شایان کیش و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیش
هتل شایان کیش

 

 

 

رستوران هتل شایان کیش

 

هتل های 5 ستاره کیش

 هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(google)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. 

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 95