توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فورسیزن بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

هتل فورسیزن بسفر استانبول Istanbul Four Season Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خوب 5 ستاره می‌باشد که در سال  میلادی از یک کاخ عثمانی قرن نوزدهم به یک هتل مدرن تبدیل شده است.این هتل در کناره تنگه بسفر و منطقه بشیکتاش شهر استانبول واقع شده است و با 4 طبقه و در مجموع با 170 اتاق و سوییت مجلل و زیبا مکان مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول می‌باشد.جاذبه‌های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد سلیمانیه،مسجد آبی،بازار ادویه و... تنها کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.فاصله هتل فورسیزن بسفر استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 25 کیلومتر می‌باشد. میهمان تور استانبول می‌توانند در فضایی رو به تنگه بسفر از غذاهای ترکی و ایتالیایی رستوران هتل لذت ببرند.همچنین شما می‌توانید با پرداخت شارژ بیشتر از ترانسفر با قایق فرودگاه تا هتل همراه با قایق لوکس بهره ببرید.این هتلجزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-بسفر-استانبول.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-2.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن بسفر استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر روباز و سربسته،سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،حمام سنتی ترکی،سالن ورزشی،لاندری و خشکشویی،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی و... .

-فورسیزن-بسفر-استانبول-3.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-4.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-5.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سورملی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Surmeli Hotel

هتل سورملی استانبول Istanbul Surmeli Hotel هتل 5 ستاره است که در سال 1985 میلادی در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و 4 کیلومتری میدان تکسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 13 طبقه و دارای 205 اتاق و سوییت و اتاق فامیلی است و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. هتل سورملی استانبول در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppeقرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن ورزشی برای استفاده میهمانان تور استانبول وجود دارد.هتل سورملی استانبول به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد.همچنین به منظور رفاه حال مسافران تور استانبول یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.این هتل در سال 2013 به طور کامل بازسازی شده است.

-سورملی-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران بین المللی،سرویس مراقبت از کودکان،سرو صبحانه در اتاق،خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی،رنت کار، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، سونا، حمام سنتی ترکی و بخار، ماساژ، استخر روباز و...

-سورملی-استانبول-لابی.gif

-سورمالی-استانبول-رستوران.gif

-سورمالی-استانبول-استخر.gif

-سورمالی-استانبول-اتاق-2.gif

-سورمالی-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

هتل های آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا هتلی لوکس در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است که فقط ۳۲۰ متر از ساحل لارا فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس در منطقه اورنکویِ لارا و ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. رستوران‌ها، بارها و کلاب‌های اورنکوی در نزدیکی هتل واقع شده اند این هتل زیبا و راحت برای توریستان تور آنتالیا خود امکانات خوبی برای یک اقامت جالب و دوست داشتنی درآنتالیا فراهم کرده است هتل ۱۳۰ اتاق دارد، دارای اتاق های ساده و شیک با فضایی مطبوع برای رفاه توریستان تور آنتالیا خود آماده کرده است. پرسنل هتل لارا هادریانوس 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما توریستان عزیز می باشد.

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا :

 لابی با پذیرش و چک‌اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، دکتر هتل و پرستار بچه ، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی، صرافی، آسانسور، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، زمین بازی کودکان، کافه، بار، رستوران، آرایشگاه، پارکینگ، سرویس اتوبوس رایگان به ساحل خصوصی در لارا (Lara) ، همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی  خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ارائه میدهد. خدمات ماساژ در هتل موجود می باشد و همچنین یک سونا در هتل وجود دارد هتل دارای امکانات ورزشی و عمومی خوبی مانند استخر روباز با استخر کودکان، بوفه‌ی استخر و سرسره‌ی آبی، حمام ترکی، مرکز سلامت و زیبایی، بیلیارد ، والیبال ساحلی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، موج‌سواری، قایق موتوری و... در ساحل است. گردشگران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را در ذهن خود حک کنند.

 

هتل سیده پرنسس آنتالیا  

هتل سیده پرنسس آنتالیا  در منطقه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 زستاره دارای ساحل اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها دارای بالکن که رو به دریای مدیترانه که چشم انداز زیبایی دارد.منطقه سیده یک مکان تفریحی مدرن در منطقه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان انبوه ، فضای سبز و دریای بیکران اطراف آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز باعث شده تا محیط هتل همیشه آراسته و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . 

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اتاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد مدرن و مجلل زیبا است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی نیاز های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها شاد و گرم میباشد و دکوراسیون آن مدرن می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و شاد به نظر برسد و مسافران در اتاقها احساس راحتی کنند. روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  گوشه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود که باعث رضایت مسافران تور آنتالیارا به خود جلب کرده است.

 

هتل آسکا لارا آنتالیا 

هتل آسکا لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه لارا در شهر آنتالیا ساخته شده است و جز زنجیره هتلهای آسکا محسوب می شود. هتل آسکا لارا در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع بنا گردید. این هتل دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که 350 متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا آنتالیا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است. این هتل 525 اتاق در تیپ های اتاق های دونفره، استاندارد دوگانه و استاندارد سه گانه دارد. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام با دوش و سشوار رو تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که مشرف به دریا و فضای سبز می باشد و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 



امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا:

 شش رستوران سفارش از منو نیز در «آسکا لارا» فعال است که غذاهای متنوعی از قبیل غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی عرضه میکنند. 

برخی دیگر از امکانات این هتل استخرسرباز و سرپوشیده با یک پارک ابی با 9 سرسره آبی دارا می باشد. مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، وایفای رایگان در محوطه های عمومی، سالن بسکتبال، تنیس،سالن بیلیارد، سالن بدنسازی،اتاق بازی کودکان،کلاب شبانه، میز پذیرش 24 ساعته، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب. 

اگر قصد سفر با تور آنتالیارا دارید می توانید هتل آسکا لارا را برای اقامت در شهر آنتالیا انتخاب نمایید. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96  

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در آنتالیا می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی آنتالیا که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

karaen1.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96  

هتل های 4 ستاره استانبول

  هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول  تنها در چند قدمی میدان تقسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس هایا قرار دارد و اقامت راحتی را در این هتل 4 ستاره داشته باشید. هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است.

 هتل کریستال استانبول هر اتاق دارای حمام اختصاصی، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار است. سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی است که از خدمات تمامی اتاق ها میباشد.

امکانات هتل کریستال استانبول:

هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.مهمانان می‌توانند پس از یک روز طولانی، از آسودن در استخر سرپوشیده‌، حمام ترکی، سونا و با ماساژدرمانی (با هزینه‌ی اضافی) لذت ببرند. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران هتل کریستال استانبول سرو می‌شود. گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول که در ترکیه در مرکز استانبول قرار دارد ویکی از شیک ترین و مدرن ترین هتل های استانبول محسوب می شود.این هتل  4 ستاره به میدان تکسیم یا تقسیم نزدیک می باشد که حدود ۴۵۰ متر با آن فاصله دارد. هتل لیون استانبول در فاصله ۲ کیلومتری از دانشگاه قرار دارد و همچنین ۱۵ دقیقه با موزه ایا صوفیه حدود ۵ دقیقه با خیابان استقلال و کمتر از ۲ کیلومتر با قصر دولماباغچه فاصله دارد و برای رفتن به بازار بزرگ شهر ۲ کیلومتر راه را باید پیمود.

امکانات هتل لیون استانبول:

فکس وکپی ،گاوصندوق،آسانسور ،سیستم تهویه هوا، استخر و حمام ترکی ،دارای سوئیت های خانوادگی ،اتاق های با طراحی و چیدمان منحصر به فرد وجذاب ودیدنی میباشد.خشکشویی،لباسشویی،مینی بار ،ماهواره واتوکشی می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی ترکیه و بین المللی سرو می شود .

 هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول نوروز 96