توردبی

توردبی

توردبی

توردبی

رستوران های دبی

 رستوران Rhodes Mezzanine دبی برخی از رستوران های دبی نوعی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شوند که در بهترین نقاط دبی قرار گرفتند. رستوران Rhodes Mezzanine دبی به رستوران بریتانیایی دبی معروف است. این رستوران سرآشپز های Michelin ستاره‌دار Michelin را به خدمت گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای بریتانیایی و فرانسوی و دریایی است که با ادویه جات اروپایی طعم دار شده اند. شما مسافران تور دبی می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

 

رزرو رستوران بودابار دبی

این رستوران با شکوه در قلب تفرجگاه ساحلی دبی و در داخل لوکس گروسونور خانه واقع شده است.  این رستوران دو طبقه یکی از بزرگترین رستوران ها از میان بودا-میله سراسر جهان است. اتاق ناهار خوری را تخت جادار، با لوستر قرمز و طلا مجلل و دارای پنجره های بزرگ رو به فضای شهر دبی است. بهترین مکان برای شب زنده داری است. محل برگزاری موسیقی زنده و متخصص در غذاهای آسیایی، بودا، بار است از زمین تا سقف پنجره و ناز دارای دکوری زیباست. مواد غذایی بسیار عالی است و انتخاب از رول سوشی، چینی و تایلندی ارائه می دهد. این هم یک محل برگزاری شب زنده داری و موسیقی و پرنیان نقش موثری در این رستوران دارد. مسافران تور دبی می توانند از در این رستوران لحظات خوشی را سپری کنند.

 

رزرو رستوران جانگ هیز دبی

 

رستوران جانگ هیز دبی در جمیرا دبی قرار دارد و انواع غذاهای مدرن غربی و غذاهای سنتی چینی با بهترین طعم و کیفیت بالا برای شما عزیزان سرو می کنند. چیدمان محیط رستوران با این ابعاد تلفیق می افزاید. این رستوران بر روی اسکله کانالی قرار دارد. رستوران جانگ هیز دبی فضای ساده سنتی خود را حفظ کرده است. از این رستوران به برج العرب و خلیج عرب دیدکافی وجود دارد. ناهار خوری این رستوران برگرفته از اکسپلورر تاریخی چینی است. صرف نهار در طول تابستان به جز روزهای جمعه و شنبه 12:00 الی 15:00 و صرف شام 18:30 الی 23:30 صورت می گیرد و برای کودکان هم غذای کودک وجود دارد.

رزرو  رستوران الهراه دبی

 

رستوران الهراه دبی در باب آل شمس که دارای تپه های شنی و محلی بسیار باشکوه است.در  رستوران الهراه دبی انواع غذاهای شرقی آماده با استفاده از دستورالعمل های باستانی همراه با رقص و موسیقی نشان داده می شود. به هنگام میل غذا از تماشای بازیگران اسب سوار و شمشیر باز، حرکات موزون و هنرمندان حنا لذت برده و برای ساعت‌ها سرگرم شده و اوقات خوشی خواهند داشت. به هنگام فصل تابستان قیمت نهار 275 درهم  به ازای هر نفر تمام شب در هفته تا پایان آگوست 2017 کودکان زیر 12 سال رایگان نیز می باشد. مسافران تور دبی می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

 

رزرو رستوران HUKAMA دبی

 

رستوران HUKAMA دبی نماد احترام به کشور چین است. این رستوران از کوکتل چای تا موسیقی لانگ آسیایی را ارائه می‌کند، اتاق غذاخوری کاملا براساس سبک چینی طراحی شده و غذا نیز به‌سبک معاصر چینی و در سبک‌های مختلف سنتی از ملل چین ارائه می‌شود. تراسی در فضای باز این رستوران قرار دارد که برای غذاخوری در هوای آزاد تعبیه شده و منظره‌ای حیرت انگیز از برج خلیفه ارائه می‌کند.این رستوران چینی معاصر جدید یکی از بهترین نمایش تراس در شهرستان برج دبی است. آشپز هیو چونگ سرخدار می طبخ انواع غذاهای خوشمزه را به شما عزیزان تور دبی ارائه می دهد. طراحی های چوبی و موسیقی خلق و خوی آرام بخش در داخل رستوران است. کیک شلغم بخار پز مقدمه خوشمزه برای ارائه ویترین سرآشپز ارائه شده است. شانگهای به سبک ماهی تن عسل لعاب "قدیمی از مد افتاده" برش های ارائه شده از ماهی های نادر ماهرانه پخته شده با دانه های کنجد و برگ سالاد ترد وجود دارد. با کمال میل، کبد غاز خشکیده با ارزنی فاقد گلوتن تاریخ های قرمز شکر درمان و سیب دارچین ذخیره انتخاب استارت، با ترکیبی فوق العاده از طعم شیرین و گوشتدار، به ذکر چند برش از کرفس تازه را از طریق آنها قطع نشده است.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

تور دبی زمستان 96 

تور دبی دی 96 

تور دبی بهمن 96

تور دبی اسفند 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

آفر تور دبی 

قیمت تور دبی  

 رزرو تور دبی 

تور دبی ارزان

نرخ ویژه تور دبی 

 ارزان ترین تور دبی

 تور لحظه آخری دبی

بهترین قیمت تور دبی

تور دبی 4 روز دبی 

تور دبی 5 روز دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.